جانمایی محل احداث درمانگاه شمار ۲ تامین اجتماعی در بوشهر
جانمایی محل احداث درمانگاه شمار ۲ تامین اجتماعی در بوشهر

ندای استان:مدیر درمان تامین اجتماعی در استان بوشهر گفت: محل احداث درمانگاه شمار ۲ تامین اجتماعی در بوشهر در جوار بیمارستان سلمان فارسی جانمایی شد.

به گزارش ندای استان،سید جواد رکاب‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این درمانگاه به عنوان یک پروژه ملی با وسعت پنج هزار و ۶۰۰  تا ۶ هزار مترمربع احداث می‏‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با تحقق این مهم از بار فشار بیماران به درمانگاه مبعث کاسته و دسترسی هم استانی‌‏ها به خدمات درمانی در مرکز استان بوشهر تسهیل شود.

رکاب‎ پور اظهار داشت: در ارتباط با احداث درمانگاه خارگ نیز به مسئولان این جزیره اعلام شده است چنانچه زمین تامین شود از فردای آن روز روند پیگیری و احداث درمانگاه آغاز می‌شود.

وی افزود: جزیره خارگ از لحاظ سوق الجیشی و دسترسی مناسب به خدمات درمانی از اولویت‏‌های اصلی سازمان تامین اجتماعی برای احداث درمانگاه است.

رکاب‎ پور اظهار داشت: درمانگاه شهرستان برازجان نیز با وجود مشکلاتی که در روند احداث آن پیش آمده مراحل پایانی خود را طی می کند.

وی گفت: در شهرستان های دشتی  و جم مشکل اصلی درمانگاه‎‌های در دست احداث با پیشرفت فیزیکی آنها ۸۰ درصد، پیمانکار و نقدینگی است و همین باعث دیر به پایان رسیدن آنها شده است.

رکاب ‎پور اظهار داشت: درمانگاه‌های دلوار و دیلم  نیز کارهای زیر سازی آنها در دست اقدام است و با توجه به اندکی عقب افتادگی در زمان اجرا در ادامه با سرعت‏‌بخشی این عقب ماندگی جبران می‎‌شود.