تکلیف خرید فرم مدارس دانش‌آموزان بوشهری چیست؟
تکلیف خرید فرم مدارس دانش‌آموزان بوشهری چیست؟

ندای استان:مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت: برای سال تحصیلی آینده برای پایه‌های ورودی اختیار تعیین لباس فرم به شورای مدرسه واگذار شده و برای میان پایه‌ها ممنوع است.

به گزارش ندای استان،محمود حسنی توابع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای سال تحصیلی آینده تغییر در لباس فرم برای میان پایه‌ها ممنوع است اما برای پایه‌های ورودی( پایه های اول، هقتم و دهم) اختیار تعیین لباس فرم به شورای مدرسه (متشکل از مدیر، معاونان و نماینده اولیا) واگذار شده است.

وی ادامه داد: اگر شورای مدرسه‌ای تصمیم به تغیر لباس فرم گرفت، مصوبه شورا باید به تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان و منطقه برسد.

به گزارش ایسنا، هر ساله، مرداد ماه یعنی پس از ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس، دغدغه تهیه لباس فرم برای دانش‌آموزان نیز یکی از مسائلی است که خانواده‌ها با آن درگیر هستند.

در دوسال اخیر با شیوع اپیدمی کرونا و تعطیلی مدارس، والدین باید هزینه‌های بسیاری برای تهیه ابزار هوشمند ارتباطی مانند گوشی تلفن همراه، تبلت و غیره برای دسترسی فرزندان خود به آموزش مجازی متحمل شوند در کنار این مسائل شنیده می‌شود برخی مدارس، والدین را به خرید لباس فرم اجبار می‌کنند.