۲۰ بوشهری دیگر قربانی کرونا شدند
۲۰ بوشهری دیگر قربانی کرونا شدند

ندای استان:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز ۲۰ بیمار کرونایی دیگر فوت کردند تا تعداد جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۱۳ نفر افزایش یابد.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان امروز ۸۴۰ نفر است که ۱۷۵ نفر از آن‌ها در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اکنون ۶۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند ادامه داد: ۲۸ نفر از این افراد در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
دکتر کشمیری از فوت ۲۰ هم استانی در شبانه روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: موارد فوتی شامل ۲ آقا با ۶۳ و ۵۸ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون و دیابت، ۶ آقا با ۶۸، ۶۶، ۶۲، ۵۰، ۴۰ و ۲۶ سال سن بدون سابقه بیماری، ۹ خانم با ۶۹، ۶۸، ۶۸، ۶۳، ۶۰، ۵۳، ۵۲، ۴۷ و ۴۰ سال سن با سابقه بیماری کلیوی، فشار خون و دیابت و ۳ خانم با ۴۸، ۳۱ و ۴۸ سال سن بدون سابقه بیماری بوده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۹۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.
وی گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۴ هزار و ۳۱۳ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۶۱۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
دکتر کشمیری تاکید کرد: فقط با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و دورهمی می‌توانیم از این پیک بگذریم. از هم استانی‌ها خواهشمندم که جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.