کرونا جان ۱۰ نفر را در استان بوشهر گرفت
کرونا جان ۱۰ نفر را در استان بوشهر گرفت

ندای استان:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر از مردم این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خون را از دست دادند.

به گزارش ندای استان، دکتر سعید کشمیری روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: این افراد شامل ۶ مرد با ۶۵، ۶۴، ۵۷، ۵۴، ۵۳ و ۱۷ و ۲ زن با ۷۱ و ۶۱ سال سن با سابقه بیماری زمینهای قلبی، مغزی، کلیوی، فشارخون و دیابت و ۲ زن با ۷۶ و ۵۱ سال سن بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی بیان کرد: با احتساب مرگ‌های ناشی از کرونا امروز شمار جان باختگان ناشی از ابتلا به این ویروس در استان بوشهر به یک هزار و ۴۸۴ نفر رسید.

کشمیری اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۱۷۶ بیمار جدید که ابتلا ۹۳ نفر از آنان به کرونا مثبت قطعی است شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر به ۸۲۵ نفر رسید.

وی یادآور شد: در زمان حاضر ۵۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این شمار ۲۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۶۹ هزار و ۶۷۶ نفر در این استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

بر اساس نقشه کرونایی استان بوشهر، این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.