فوتی های کرونایی در بوشهر۱۱۰۵ نفر شد
فوتی های کرونایی در بوشهر۱۱۰۵ نفر شد

ندای استان:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، ۳۲۳ نفر است.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری در مصاحبه با خبرنگار وبدا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۹ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۷۱  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۴۱ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.
وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: ۴۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز ۵  مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۳ آقا با ۶۴، ۶۲ و ۴۹ سال سن با سابقه بیماری قلبی، فشارخون و دیابت و ۲ خانم  با ۶۷ و ۵۸ سال سن با سابقه بیماری قلبی و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.
وی افزود: تا کنون  ۱۱۰۵  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۹۴۹۷  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
دکتر کشمیری اظهار کرد: طبق رنگبندی جدید سامانه ماسک از امروز شهرستان دیلم و جم از وضعیت نارنجی به زرد و شهرستان عسلویه از زرد به نارنجی تغییر وضعیت داده و اکنون سه شهرستان دیلم، جم و دیر زرد و ۷ شهرستان دیگر، بوشهر، دشتستان، گناوه، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه به رنگ نارنجی می باشند.