کرمی:مسؤول شرایط موجود شخص رئیس‌جمهور است
کرمی:مسؤول شرایط موجود شخص رئیس‌جمهور است

ندای استان:نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤول ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در کشور شخص رئیس‌جمهور است که باید پاسخگوی این شرایط باشد.

به گزارش ندای استان،غلامحسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مسؤول ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در کشور شخص رئیس‌جمهور است و بقیه دستگاه‌ها باید طبق تصمیمات این ستاد عمل کنند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر اتفاق مبارکی رخ دهد ما از این ستاد بسیار تشکر می‌کنیم اما اگر خلاف این موضوع رخ دهد باید پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس توضیح داد: هر تصمیمی که گرفته شد، طبق آن عمل کردیم و هیچ‌گونه مخالفتی با آن نداشتیم اما واقعاً چرا وضع کنونی کشور این‌چنین است؟

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند مرجع ما ستاد ملی مبارزه با کروناست و همه در این زمینه با دولت همکاری کردند با این ‌وجود نتوانستند وضعیت کشور را کنترل کنند و سوءمدیریت‌ها را در بخش مبارزه با کرونا هم‌نشان دادند.

کرمی تصریح کرد: مگر ما نمی‌دانستیم که کدام شهرها قرمز و در کدام شهرها کرونای انگلیسی در گردش است؟ تمام تصمیمات متوجه ستاد ملی مبارزه با کرونا و باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان‌ها این مسؤولیت‌پذیری برعهده استانداران است که چرا با توجه به فهمیدن شرایط استانی اجازه دادند اوضاع از این وخیم‌تر شود.

این مقام مسؤول عنوان کرد: در این شرایط موجود مردم باید بیش‌ازپیش مراقب خود و اطرافیان باشند تا بتوانیم به‌سلامت از پیک چهارم این بیماری منحوس عبور کنیم.