آغاز عملیات اجرایی میدان و بلوار ورودی شهر بادوله
آغاز عملیات اجرایی میدان و بلوار ورودی شهر بادوله

ندای استان:عملیات اجرایی میدان و بلوار ورودی شهر بادوله شهرستان دشتی روز یکشنبه در آئینی با حضور نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش ندای استان،شهردار بادوله روز یکشنبه در این آئین گفت: این شهر به دلیل قرار گرفتن در محور بزرگراه سیراف – خورموج به کنگان دارای حجم ترافیکی بسیار بالا و پرترددی است و ورودی این شهر از مسیر شمال بسیار خطرناک وحادثه آفرین شده بود.

عبدالله آسیایی افزود: احداث این میدان ورودی از سمت شمال و بلوار ۷۰۰ متری بین این ۲ بلوار باعث برطرف کردن یک نقطه بسیار حادثه خیز، بهبود وضعیت تردد و سرعت بخشی در رفت و آمد وسایل نقلیه در مسیر بزرگراه سیراف – خورموج به کنگان است.

وی اضافه کرد: این میدان‌ها بیش از یک‌هزار متر مربع مساحت دارند و برای اجرای آن اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل راهداری وحمل ونقل استان تامین شده است.

آسیابی ادامه داد: مدت اجرای این پروژه ۶ ماه تعیین شده و امید است با تلاش پیمانکار و همراهی مسئولان این پروژه در هفته دولت سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهر بادوله شهرستان دشتی باچهار هزارنفر جمعیت در ۱۱۵ کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد.