تلاش بی‌نتیجه برای حذف خلیج فارس!
تلاش بی‌نتیجه برای حذف خلیج فارس!
ندای استان:در پی اعتراض ایرانی‌ها باشگاه اینتر، ویدئوی معارفه مهدی طارمی را با حذف هواپیمایی قطر دوباره منتشر کرد.

به گزارش ندای استان، باشگاه فوتبال اینتر میلان پس از حذف ویدیوی معرفی طارمی که در آن از عبارت «خلیج فارس» استفاده شده بود، با اعتراض کاربران ایرانی مواجه شد.

این باشگاه فوتبال ایتالیایی در پاسخ به این اعترض ها، ویدیوی مذکور را را دوباره در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد؛ البته این بار با حذف لوگوی هواپیمایی قطر.

باشگاه اینتر که به تازگی با شرکت هواپیمایی قطر ایویز قرارداد اسپانسری امضا کرده، در ویدیویی از معارفه مهدی طارمی به همراه این کمپانی هواپیمایی، برای وصف بازیکن خود از واژه خلیج فارس استفاده کرد.

این همان تیتراژ ابتدایی ویدیوهایی است که اینتر برای فصل جدید استفاده می‌کند. پس از فشار اسپانسر باشگاه، این تصاویر در ویدیو دوم وجود ندارد.

یک روز پس از انتشار ویدیو سینمایی‌گونه، استفاده از خلیج فارس برای کاربران عرب زبان خوشایند نبود و در پی فشار رسانه‌ای اسپانسر اینتر یعنی شرکت هواپیمایی قطر ایرویز، صفحه اینستاگرامی باشگاه ایتالیایی در اقدامی عجیب، ویدیو معارفه طارمی و همچنین پوستری که برای این بازیکن ایرانی طراحی شده بود را از پیج خود پاک کند.

در شرایطی که پس از جذب مهدی طارمی، صفحه اینستاگرام اینتر بیش از ۳۵۰ هزار دنبال کننده جدید داشته که تماما ایرانی بوده‌اند، این اقدام صفحه باشگاه و حذف ویدیو معارفه طارمی به دلیل فشار اسپانسر قطری، با اعتراض شدید کاربران ایرانی همراه شد و آنها اعتراض خود را پیج نراتزوری نشان دادند.

پس از گذشت ساعتی از این اقدام، بیش از ۱۲ هزار کامنت اعتراضی از سوی کاربران ایران زیر آخرین پست صفحه اینستاگرام اینتر درج شد که در ادامه منجر به انتشار دوباره ویدیو معرفی طارمی شد اما این بار بدون استفاده از اسپانسر عربی!

برخلاف ویدیو قبلی، این بار تیتراژ کوتاه هواپیمایی قطر در ابتدای کلیپ منتشر نشد.

به هر شکل به نظر می‌رسد که طارمی خیلی زود و به صورت ناخواسته، در متن نخستین حاشیه‌اش با باشگاه اینتر قرار گرفته و بخش اینتر مدیا هاوس ناچار شده به دلیل فشار اسپانسر قطری، علائم و نام این شرکت هواپیمایی را از روی ویدیو معارفه طارمی حذف کند ولی همچنان از عبارت خلیج فارس در این کلیپ استفاده شود.

Visited 4 times, 1 visit(s) today