رئیس جدید بانک تجارت استان بوشهر معرفی شد
رئیس جدید بانک تجارت استان بوشهر معرفی شد

ندای استان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: بانک‌ها باید در راستیا تامین مالی طرح‌های پیشران توسعه‌ای این استان و طرح‌های مطالبه‌ای عمومی اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش ندای استان،” علی باستین ” روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست شعب بانک تجارت استان بوشهر اظهار کرد: مشارکت بانک ها در طرح های عمرانی و اقتصادی این استان در یکسال اخیر باعث عملیاتی شدن چندین طرح شد که این روند در سالجاری نیز ادامه خواهد یافت.

وی یادآور شد: بانک های استان بوشهر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزی پروری و خرما به ویژه در صنایع تکمیلی و بسته بندی مشارکت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر افزود: این استان برای جلوگیری از اعزام بیماران به استان های همجوار نیازمند اجرای طرح ها و پروژه های درمانی با کیفیت است که نقش مشارکتی بانک ها در تامین مالی این طرح ها مهم است.

باستین ادامه داد: بانک تجارت در پرداخت تسهیلات تکلیفی در استان بوشهر پیشتاز است که باید این روند تداوم یابد.

وی تصریح کرد: بانک های عامل استان بوشهر باید ۵۰درصد خود را در تقویت تولید و اشتغال مصرف کنند تا در تحقق شعار سال نیز به توفیق دست یابیم .

باستین خواستار تغییر رویکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات از مشتری محوری به توسعه محوری شد و گفت: طرح هایی که در توسعه و پیشرفت استان ، رفاه و آسایش مردم تاثیرگذار هستند باید مورد نگاه ویژه بانک ها قرار گیرند.

وی افزود: تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات بویژه در حوزه تقویت فضای کسب و کار مورد توجه و تاکید قرار دارد و بانک ها در این راستا باید نگاه خود را تغییر دهند.

در این آیین ” حیدر علی پور ” بعنوان سرپرست شعبه بانک تجارت استان بوشهر معرفی و از خدمات ۲ ساله ” محسن مختاری ” در این مسوولیت قدردانی شد.