احیاء تیم‌های ایرانجوان و شاهین بوشهر کمک بزرگ به فوتبال
احیاء تیم‌های ایرانجوان و شاهین بوشهر کمک بزرگ به فوتبال

ندای استان:سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: احیاء ایرانجوان و شاهین با هدف بازگشت این تیم‌ها به سطح اول فوتبال کشور، کمکی بزرگ به این رشته ورزشی است.

به گزارش ندای استان به نقل از ایرنا امیر قلعه نویی روزشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران در جزیره خارگ اظهار کرد: بوشهر از لحاظ فوتبالی استعدادهای فراوانی دارد ولی به دلایلی، شاید سیاست‌های غلط و اشتباه مدیران منجر شده تا ایرانجوان و شاهین به عنوان دو تیم بزرگ استان و حتی ایران اکنون در جایگاه مناسبی نباشند.
وی بیان کرد: چنانچه این‌ تیم‌ها احیاء و به حایگاه مناسبی دست پیدا کنند این فرایند کمکی بزرگ به لیگ برتر و بستری برای شکوفایی استعدادهای بوشهری است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: استان بوشهر اکنون ۳۵ مدرسه فوتبال دارد ولی این تیم‌ها هدف و انگیزه می‌خواهند که منشاء این انگیزه می‌تواند قرار گرفتن تیم‌های مطرح استان در لیگ برتر فوتبال کشور باشد.
وی افزود: بوشهر ظرفیت‌های فراوانی دارد و در صورت حمایت مناسب علاوه بر رشته فوتبال در سایر رشته‌ها نیز می‌تواند صحبت‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
قلعه نویی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: مردم جزیره مقاوم خارگ سه هزار روز مقاومت در برابر دشمن ایثار و مقاومت داشتند که با چنین جایگاه می‌طلبد از مردم این جزیره و به ویژه در توسعه زیرساخت‌ها حمایت ویژه شود.
وی افزود: انتظار است زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی خارگ نوسازی و همچنین تیم صدف این جزیره نیز هر چه زودتر احیاء شود.
قلعه‌نویی عنوان کرد: در شرایط اب و هوایی بسیار گرم به جزیره خارگ سفر کردم تا مردم جزیره بدانند چقدر آنان را دوست دارم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با هدف شرکت در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ملی جزیره خارگ، راهی این جزیره شده است.
خارگ، شهر مسکونی آن مرکز بخش خارگ از توابع شهرستان بوشهر است.