دستگیری ۲۵ سارق در استان بوشهر
دستگیری ۲۵ سارق در استان بوشهر

ندای استان:رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری تعداد ۲۵ نفر سارق در اجرای طرح سه روزه مقابله با جرایم سرقت در اوایل دهه سوم خرداد ماه سال جاری در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ جوشن سهرابی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت در محلات و در راستای ناامن کردن محیط برای فعالیت افراد بزهکار تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته طرح عملیاتی مقابله با جرایم سرقت برای مدت سه روز با بهره گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی در سطح استان در اوایل دهه سوم خرداد ماه اجرا که تلاش شبانه روزی همکاران با مشارکت شهروندان منجر به شناسایی و کشف تعداد ۴۴ فقره انواع جرایم سرقت در محلات و استرداد به موقع اموال مکشوفه به افراد مالباخته شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری تعداد ۲۵ نفر سارق در اجرای طرح سه روزه مقابله با جرایم سرقت در اوایل دهه سوم خرداد ماه سال جاری در استان بوشهر خبر داد.

سرهنگ سهرابی ادامه داد: این طرح‌ها با هدف ارتقای سطح امنیت در محلات و افزایش رضایت مردم و شهروندان اجرا شده و با جدیت تا پایان سال در دستور کار پلیس استان قرار دارد.