تجلیل از ماماهای نمونه استان بوشهر+عکس
تجلیل از ماماهای نمونه استان بوشهر+عکس

ندای استان:شعار امسال رو ماما، “ماما حامی فرزندآوری و سلامت خانواده” بوده و شعار جهانی آن نیز “همگام با هم در راستای تحقق شواهد علمی مامایی” نامگذاری شده است که نشان از اهمیت این شغل دارد.

به گزارش ندای استان،معاون اجرایی و رییس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آیین تجلیل از ماماهای نمونه استان گفت: زندگی انسان‌ها سراسر انتظار بوده که یکی از این انتظارات ورود یک فرزند به جمع خانواده است، از این رو ماماها دستانی هستند که می‌توانند تا سال‌ها عامل آرامش مادران باردار و خانواده های آنان باشند.

دکتر محسن صحرانورد ضمن تبریک روز ماما به جامعه مامایی استان افزود: ماماها جزو گروه‌های باکرامت، متعهد و ارزشمندی هستند و نقش آنان در سلامت جامعه بسیار پررنگ است.
وی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این آیین بیان داشت: جامعه مامایی همیشه حس و حال خوب و آرامش را به جامعه ایرانی انتقال داده، به خصوص در حال حاضر که بحث فرزندآوری و جوانی جمعیت نیز مطرح است امید است بتوان در این حوزه به تکلیفی که دارند بیش از پیش عمل کنند.
شعار امسال رو ماما، “ماما حامی فرزندآوری و سلامت خانواده” بوده و شعار جهانی آن نیز “همگام با هم در راستای تحقق شواهد علمی مامایی” نامگذاری شده است که نشان از اهمیت این شغل دارد.
آیین تقدیر از ماماهای نمونه استانی و کشوری با حضور مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست دانشگاه، معاون درمان، روسای بیمارستان‌ها ، مدیران دانشگاه، اعضا هیات علمی، اساتید دانشگاه، دانشجویان مامایی و ماماهای استان در سالن شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد.

برای دریافت اسامی ماماهای نمونه کلیک کنید