آغاز ثبت نام کتاب‌های درسی میان‌پایه‌ها
آغاز ثبت نام کتاب‌های درسی میان‌پایه‌ها

ندای استان:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سامانه ثبت‌نام کتاب‌های درسی برای پایه‌های میانی باز شده و خانواده‌ها می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش ندای استان،سامانه ثبت نام کتاب‌های درسی برای پایه‌های میانی از ۹ اردیبهشت باز شده و با توجه به محدودیت زمانی، دانش‌آموزان یا والدین آن‌ها هرچه سریع‌تر برای دریافت کتاب پایه خود ثبت‌نام کنند.
وی افزود: همچنین برای سه پایه ورودی یعنی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم هم از ۵ تیرماه سامانه باز و ثبت‌نام آغاز خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: مهلت ثبت‌نام کتاب‌های درسی برای پایه‌های میانی آخر خرداد و پایه‌های ورودی (اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم) آخر شهریور به پایان می‌رسد.
وی گفت: کتاب‌ها به‌طور معمول شهریور توزیع می‌شود، که با توجه به سفارش اولیاء دانش‌آموزان، مرحله توزیع استانی و منطقه‌ای را خواهیم داشت.
موحدی بیان کرد: خانواده‌ها برای ثبت‌نام کتاب‌های درسی می‌توانند از طریق تلفن همراه یا رایانه اقدام کنند و در صورت بروز مشکل و ضرورت این امکان فراهم شده تا از طریق مدارس نیز ثبت‌نام کتاب را انجام دهند.