دستگیری قاتل به ضرب گلوله در حال خروج از بوشهر
دستگیری قاتل به ضرب گلوله در حال خروج از بوشهر

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر از “دستگیری قاتل فراری” به همراه همدستش در مسیرهای کوهستانی منتهی به استان همجوار خبر داد.

به گزارش ندای استان،سردار حیدر سوسنی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد در شهرستان کازرون و در ادامه قتلی دیگر در شهر برازجان و احراز وجود ارتباط بین این دو قتل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات گسترده صورت گرفته و استفاده از سر نخ های موجود هویت قاتل شناسایی و دستگیری وی در اولویت کاری ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه کارآگاهان در بررسی های صورت گرفته متوجه می شوند قاتل قصد دارد از مسیر های کوهستانی اطراف شهر برازجان به استان همجوار حرکت کند افزود: ماموران بلافاصله با یک برنامه ریزی منظم  و طراحی عملیاتی پیچیده مسیر های احتمالی را مسدود و منطقه را زیر نظر قرار دادند.

سردار سوسنی تصریح کرد: پس از ساعاتی تعقیب و مراقبت، قاتل فراری به همراه  همدستش با یک دستگاه موتور سیکلت در مسیر های مورد نظر مشاهده می شوند.

وی تاکید کرد: قاتل به محض رویت ماموران با یک قبضه کلت کمری اقدام به تیراندازی مستقیم کرد و در تبادل آتش متقابل، ماموران پاهای قاتل و همدستش را هدف قرار داده و آنها را زمین گیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند، بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته قاتل به ارتکاب هر دو قتل در شهرستان کازرون و دشتستان اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی اعلام کرد.