۲۳۰۰ درخت کنوکارپوس در بوشهر جابه‌جا شد
۲۳۰۰ درخت کنوکارپوس در بوشهر جابه‌جا شد

ندای استان:رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندر بوشهر گفت: در سطح این شهر بیش از ۱۰ هزار درخت کنوکارپوس وجود دارد که از این شمار تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ درخت به فضاهای باز شهری از جمله پارک لیان قدیم و محدوده دهکده گردشگری بوشهر منتقل شده است.

به گزارش ندای استان،ساسان محبی شنبه ۲۰ اسفند در آیین بزرگداشت روز درختکاری در دهکده گردشگری بوشهر افزود: در جابه‌جایی درخت‌های طرح، اولویت با درختان موجود در محله‌ها و کوچه‌ها است که منجر به تخریب شبکه‌های آب و فاضلاب و دیوار منازل شهروندان شده است.

شهردار بوشهر نیز اظهار کرد: از جمله پروژه‌های شهرداری بوشهر در راستای توسعه فضای سبز شامل پارک لیل، گذر سرتل – شهدای نیروگاه هسته ای، پارک حاشیه‌ای ورودی شهر بوشهر و پارک ملت است.

حسین حیدری بیان کرد: با توجه به کمبود جدی فضای سبز در بوشهر مدیریت شهری از آغاز فعالیت خود این مهم را به صورت یکی از راهبردهای اصلی دنبال می‌کند. در نیمه دوم امسال نیز بیش از ۲۲۰ هزار گل فصلی در بندر بوشهر کاشت شده است که رضایت‌مندی قابل توجهی از سوی شهروندان به دنبال داشته است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر هم گفت: در زیباسازی محیط شهری یکی از رویکردهای اصلی توسعه فضای سبز است که در این زمینه پروژه‌های متعددی تعریف شده است.

محمد حسن محمدی افزود: در حوزه سیما منظر همچنین پروژه نورپردازی در نقاط مختلفی از سطح شهر بوشهر اجرایی شده است که با توجه به تاثیر آن در زیباسازی منظر شهری این پروژه با جدیت تداوم می‌یابد.