قتل در برازجان،دستگیری در خمینی شهر
قتل در برازجان،دستگیری در خمینی شهر

ندای استان:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل جوان ۲۳ ساله کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل در این شهرستان خبر داد .

به گزارش ندای استان،رئیس پلیس دشتستان از وقوع قتل در برازجان خبر داد و بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوان ۲۳ ساله در شهر برازجان  بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به فعالیت کارآگاهان پلیس آگاهی و تحقیقات فنی و بررسی صحنه جرم، گفت: مأموران انتظامی دشتستان اقدامات گسترده برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند.

سرهنگ علی یاری در ادامه از شناسایی مخفیگاه قاتل در یکی از شهرستان‌های مرکزی کشور خبر داد تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل فراری در خمین شهر اصفهان شناسایی و با اخذ نیابت قضایی قاتل را در مخفیگاه طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با بازجویی صورت گرفته، متهم به ارتکاب قتل اعتراف و علت آن را اختلافات شخصی اعلام کرد.

این مقام انتظامی با هدف پیشگیری و کاهش وقوع حوادث ناگوار مشابه در سطح شهرستان دشتستان به عموم شهروندان توصیه کرد: ضمن تکریم و احترام به دیگران، آستانه صبر خود را افزایش دهند و در صورت ایجاد هرگونه مشکل و اختلاف فردی بین افراد سعی و تلاش کنند تا با همکاری و مشورت بزرگان، معتمدین فامیل و محل نسبت به حل اختلافات و رفع کدورت‌ها اقدام شود و در غیر اینصورت مشکل خود را از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کنند.