خروجی دوم بوشهر در سفر رئیس جمهور فعال می‌شود
خروجی دوم بوشهر در سفر رئیس جمهور فعال می‌شود

ندای استان:رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور در روز‌های پایانی هفته به استان، عملیات اجرایی خروجی دوم شهر بوشهر با مشارکت سازمان انرژی اتمی فعال خواهد شد.

به گزارش ندای استان،محسن پاپری زارعی در حاشیه بازدید از روند اجرای تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بوشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: خروجی دوم بوشهر از مصوبه‌های سفر دولت یازدهم به استان بوشهر و به‌عنوان طرحی حیاتی و از الزامات پدافند غیرعامل برای این شهر به شمار می‌رود که با وجود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل نداشتن منابع اعتباری به صورت نیمه کاره رها شده است.

وی افزود: با همت مسئولان استان تا کنون برای اجرای این طرح یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار قطعی شده که باید از محل بودجه عمومی دولت و سازمان انرژی اتمی اجرایی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده طرح خروجی دوم بوشهر در ردیف مصوبه‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر قرار می‌گیرد و همزمان با سفر رئیس دولت در روز‌های پایانی هفته به استان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهر بوشهر به دلیل شبه جزیره بودن فقط یک ورودی و خروجی دارد و ساخت خروجی دوم از ضرورت‌ها و همچنین مطالبات مردمی است.

پاپری گفت: عملیات اجرایی طرح تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بوشهر در زمان حاضر باتوجه به تزریق اعتبار لازم، بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و براساس برنامه‌ریزی انجام شده با توجه به آغاز مرحله پایانی بتن‌ریزی، تا حداکثر ۲۰ روز آینده زیر پل پاکسازی و قالب‌ها باز و آسفالت مجموعه انجام می‌شود.

به گفته وی بر اساس برنامه‌ریزی شهرداری بوشهر تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی تا پایان سال زیر بار ترافیک می‌رود.