افتتاح پروژه های عمرانی شهری خورموج
افتتاح پروژه های عمرانی شهری خورموج

ندای استان:محمدی زاده با تقدیر از اقدامات شورا و شهردار خورموج گفت: انسجام و همدلی خوبی در بین شهردار و اعضای شورای شهر خورموج وجود دارد که حاصل این همدلی ارائه خدمات مناسب به مردم و نتیجه آن ایجاد رضایتمندی در مردم خواهد بود.

به گزارش ندای استان،با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل استانداری بوشهر، فرماندار و معاونین شهرستان دشتی، شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خورموج آئیین افتتاح پروژه های عمران شهری خورموج به ارزش ۲۴۳ میلیارد ریال برگزار شد.

در این آئین استاندار بوشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور به شهرستان دشتی گفت: مردم شهرستان دشتی در دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت میزبان رئیس جمهور خواهند بود.

محمدی زاده با تقدیر از اقدامات شورا و شهردار خورموج گفت: انسجام و همدلی خوبی در بین شهردار و اعضای شورای شهر خورموج وجود دارد که حاصل این همدلی ارائه خدمات مناسب به مردم و نتیجه آن ایجاد رضایتمندی در مردم خواهد بود.

نصیری رئیس شورای اسلامی شهر خورموج نیز با تبریک دهه فجر، گفت: با دستان استاندار محترم پروژه هایی در زمینه های عمران و مبلمان شهری، درآمد زایی پایدار و تفریحی از قبیل؛ کارگاه تولید قطعات بتنی، پیاده رو سازی سطح شهر به میزان ۲۰ هزار متر مربع، آسفالت معابر به مقدار ۳۰ هزار متر مربع، پارک محله ای راه وشهرسازی، گاز کشی کارخانه آسفالت و واحدهای تجاری پارک مفتون به ارزش ۲۴۳ میلیارد ریال افتتاح گردید.