افتتاح اولین پروژه نهضت ملی مسکن استان در خورموج
افتتاح اولین پروژه نهضت ملی مسکن استان در خورموج

ندای استان:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر از افتتاح پروژه ۸۴ واحد مسکونی استان بوشهر در دهه مبارک فجر به‌عنوان فاز نخست پروژه نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش ندای استان،محمد هادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر در بازدید از روند اجرا پروژه‌های نهضت ملی مسکن که در ۴ فاز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرستان دشتی در حال اجرا است گفت: در فاز نخست پروژه نهضت ملی مسکن در شهر خورموج که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجراست دارای ۸۴ واحد در ۱۴ بلوک شش واحدی است.

او بیان کرد که این پروژه در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۲۵۰ متر مربع اجرا شده هم‌اکنون ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تأکید بر اینکه تلاش می‌شود فاز نخست این پروژه در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد، عنوان کرد که در فاز دوم این پروژه، ۶۰ واحد در ۱۰ بلوک شش واحدی و در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۵۰ متر مربع احداث می‌شود که اکنون با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در حال اجرا است.

رستمیان با اشاره به فاز‌های سوم و چهارم پروژه نهضت ملی مسکن در شهر خورموج بیان کرد که فاز سوم ۲۸۸ واحدی با پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصد و فاز چهارم نیز ۱۴۴ واحد ساخته خواهد شد که هم‌اکنون در مرحله زیرسازی قرار دارد.