آزادی به یاد سردار
آزادی به یاد سردار

ندای استان:همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ۶۳ زندانی در استان بوشهر آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

به گزارش ندای استان،مدیرکل زندان‌های استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی ویژگی‌های این سردار بزرگ اسلام را برشمرد و اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی توانمندی‌های بی نظیر خود را در میادین نبرد علیه دشمنان اسلام، انقلاب و تروریست‌ها نشان داد.

سید محتشم حسینی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی بارز برخوردار بود خاطر نشان کرد: شهید قاسم سلیمانی، امنیت، آرامش و اقتدار ایران در مبارزه با دشمنان با اسلام و نظام اسلامی ایجاد و در زمان شهادتش نیز آثار و برکات مهمی برای جامعه فراهم کرده است.

وی شهامت، شجاعت، نوع دوستی، ولایتمداری، جان فدایی در راه خدا، خلوص در رفتار و کردار را از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی برشمرد و خاطر نشان کرد: یکی از آثار و برکات شهید سلیمانی در زمان شهادتش آزادی زندانیان است که در این راستا به دستور رئیس قوه قضاییه زمینه آزادی زندانیان فراهم شده است.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از آزادی ۶۳ زندانی در استان خبر داد و بیان کرد: صبح امروز به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ۶۳ زندانی جرایم مختلف واجد شرایط از زندان‌های مختلف استان بوشهر آزاد شدند.

حسینی اضافه کرد: این ۶۳ زندانی به تعداد سال‌های عمر با برکت شهید حاج قاسم سلیمانی، آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود باز گشتند.

به گزارش ندای استان،به تأسی از رفتار و منش سردار دل‌ها به تعداد سال‌های عمر با عزت حاج قاسم  و همزمان با شهادت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با دستور رئیس قوه قضاییه سه هزار زندانی واجد شرایط آزاد و ۱۶ محکوم به قصاص در سراسر کشور از مجازات رهایی یافتند.

آیین کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی و جرایم غیرعمد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا امروز در دادگستری استان کرمان و به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی با دادگستری‌های کل سراسر کشور برگزار شد.