آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد در بوشهر
آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد در بوشهر

ندای استان:مهرانگیز گفت:با موافقت و دستور رئیس قوه قضائیه ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد و محکومان اتفاق‌های اخیر در این استان آزاد شدند.

به گزارش ندای استان،رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با موافقت و دستور رئیس قوه قضائیه ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد و محکومان اتفاق‌های اخیر در این استان آزاد شدند.

 مهدی مهرانگیز روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پنجم آذرماه دستورالعمل رئیس قوه قضاییه در پی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان و شعف و شادمانی پدید آمده در سراسر ایران اسلامی خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی صادر شد.

وی اظهار کرد: در دستور رئیس دستگاه قضا خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی آمده بود نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت کمک و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌های‌ خود در اولین فرصت ممکن فراهم شود.

مهرانگیز اضافه کرد: به دستور رئیس قوه قضائیه،کسانی که در قضایای اخیر مرتکب جنایت شده و مدافعان امنیت مردم را شهید و مجروح کردند، اموال مردم را به آتش کشیدند و قرآن را سوزاندند، قابل اغماض و بخشش نیستند و برای عناصر و مسببان اصلی اتفاق‌های اخیر، هیچ جای ارفاق وجود ندارد.