ارتقا سامانه نوبت دهی تلفنی مراکز درمانی تامین اجتماعی بوشهر
ارتقا سامانه نوبت دهی تلفنی مراکز درمانی تامین اجتماعی بوشهر

ندای استان:مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:با اضافه کردن خطوط جدید تلفن دغدغه بیماران در دریافت نوبت مراکز درمانی تامین اجتماعی استان برطرف خواهد شد.

به گزارش ندای استان به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر؛دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در گفتگوی مستقیم تلفنی با برنامه رادیویی پژواک صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت:سیستم نوبت دهی تلفنی با قابلیت ارائه نوبت همزمان به ۶۰نفر در مدیریت درمان استان راه اندازی خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با اشاره به فرسودگی سیستم نوبت دهی تلفنی فعلی گفت:با راه اندازی سیستم جدید نوبت دهی تلفنی که گنجایش خطوط تلفن در دسترس را به دو برابر افزایش خواهد داد هم استانی های عزیز مشکلی در دریافت نوبت نخواهند داشت.
دکتر اسماعیلی گفت:سیستم نوبت دهی تلفنی جدید برای کلیه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان قابل استفاده می باشد و از طریق این سیستم امکان دریافت نوبت هر یک از مراکز درمانی تامین اجتماعی سطح استان فراهم می شود.
وی افزود:همچنین این مدیریت در صدد راه اندازی یک نرم افزار کاربردی نوبت دهی، قابل نصب بر گوشی های همراه است که کاربران به راحتی بتوانند از این طریق نیز برای دریافت نوبت اقدام نمایند.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:در حال حاضر در جهت رفاه حال بیماران علاوه بر نوبت دهی تلفنی نوبت دهی اینترنتی هم در دسترس می باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اظهار داشت:با توجه به اینکه تعدادی از بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از مناطق روستایی هستند سهمی از نوبت ها هم در این مراکز به نوبت حضوری اختصاص یافته است.
دکتر اسماعیلی خاطر نشان کرد:هیچگونه دخل و تصرفی در سامانه نوبت دهی تلفنی و اینترنتی مراکز درمانی تامین اجتماعی صورت نمی گیرد و امکان اخذ نوبت خارج از چارچوب تعریف شده در این سامانه میسر نمی باشد.
دکتر اسماعیلی بیان داشت:در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و خدمت رسانی بیشتر به مراجعین تسهیل فرآیند نوبت دهی را در کلیه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان دنبال می کنیم.

Visited 3 times, 1 visit(s) today