انهدام ۳ باند توزیع مواد مخدر و بازداشت ۴۰ قاچاقچی در بوشهر
انهدام ۳ باند توزیع مواد مخدر و بازداشت ۴۰ قاچاقچی در بوشهر

ندای استان:جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از متلاشی شدن ۳ باند و یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این راستا بیش از ۴۰ نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیر شده است.

به گزارش ندای استان،همزمان با هفته نیروی انتظامی ظهر امروز بیش از ۲٫۵ تن مواد مخدر در محوطه نیروی انتظامی استان بوشهر منهدم شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر در آیین امحا مواد مخدر غیردارویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه پلیس در سال جاری از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با سوداگران مرگ استفاده کرده است اظهار داشت: در نیمه نخست امسال با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی افزون بر ۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر با تلاش نیروی انتظامی استان کشف شده است.

سرهنگ سهام صالحی از متلاشی شدن ۳ باند و یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و بیان کرد: در این راستا بیش از ۴۰ نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیر شده است.

وی آخرین اقدامات پلیس در مبارزه با سوداگران مواد مخدر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا در هفته گذشته یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر به تعداد ۱۲ نفر و کشف ۳ کیلوگرم هروئین متلاشی شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: از این باند سه دستگاه خودرو توقیف شد و در این راستا یک باند ۵ نفره دیگر با مقدار ۱۴٫۵ کیلوگرم گراس متلاشی و ۵ دستگاه خودرو توقیف شد.