تجهیز مرکز درمانی شهدای خلیج‌فارس به میکروسکوپ چشمی
تجهیز مرکز درمانی شهدای خلیج‌فارس به میکروسکوپ چشمی

ندای استان:رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت: میکروسکوپ چشمی اتاق عمل این مرکز آموزشی – درمانی با خرید یک دستگاه پیشرفته به‌روز شد.

به گزارش ندای استان،دکتر زهرا السادات جلالیان از خرید یک میکروسکوپ چشمی پیشرفته به ارزش ۲۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با بهره‌گیری از این میکروسکوپ چشمی جراحی می‌توانیم اعمال جراحی پیشرفته چشم اعم از جراحی فیکو (آب‌مروارید)، تزریق داخل چشمی برای بیماران دیابتی، جراحی زیبایی، ترمیمی چشم، لیزیک و … را با دقت و کیفیت بالاتری در این مرکز انجام دهیم.
کارشناس واحد مهندسی تجهیزات پزشکی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر هم گفت:با هدف ارتقاء خدمات در این مرکز همگام با فناوری روز دنیا، این بار برای ارتقای سطح کیفی جراحی‌های چشمی به دلیل حساسیت اندام مربوط و افزایش کیفیت خدمات، پس از انجام اقدامات لازم، یک دستگاه میکروسکوپ چشمی پیشرفته خریداری و هم‌اکنون دستگاه در اتاق عمل این مرکز برای ارائه خدمت به مردم استان مستقر است.
به گفته محمدمهدی ستار پناهی این دستگاه قابلیت اتصال به مانیتور، قدرت زوم ۲۱ برابری، امکان دید رنگی، پوشش ۱۳۰ درجه‌ای چشم و قابلیت جابه‌جایی مغناطیسی را دارد.