شکایت تعدادی والدین از دریافت پول توسط مدارس بوشهر
شکایت تعدادی والدین از دریافت پول توسط مدارس بوشهر

ندای استان:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی ۳۰۰ کلاس درس به مدارس استان افزوده می‌شود، گفت: ۹۶ درصد دانش آموزان استان در مقاطع مختلف ثبت نام شده‌اند و تنها چهار درصد باقی مانده است.

به گزارش ندای استان،علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۹۶ درصد دانش آموزان این استان در مدرسه‌ها ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: چهار درصد باقی‌مانده کسانی هستند که تجدید داشته‌اند و بیشترین این افراد کسانی هستندکه در پایه نهم تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: آخرین امتحان‌های نهایی امروز برگزار شد و دانش آموزان پایه نهم به زودی برگه هدایت تحصیلی خود را برای انتخاب رشته در پایه دهم دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: از ۲۰۷ هزار دانش‌آموزی که در مدارس دولتی استان تحصیل می‌کنند، نزدیک به ۱۹۸ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که ۹۷ درصد ثبت نام شده‌ها کلاس‌بندی شده‌اند.

این مقام مسئول بابیان اینکه همزمان با بازگشایی مدارس ۳۰۰ کلاس درس به کلاس‌های مدارس استان افزوده می‌شود، بیان کرد: در سال تحصیلی جدید، ۲۷ هزار کلاس اولی وارد مدرسه می‌شوند که بیش از ۲۶ هزار نفر از آنان تاکنون آزمون سنجش سلامت را انجام داده‌اند.

موحدی با اشاره به اینکه تعداد شکایت والدین درباره گرفتن وجه هنگام ثبت دانش آموزان کم بوده است، اعلام‌داشت: موارد معدودی شکایت درباره گرفتن وجه از والدین هنگام ثبت نام دانش آموزان در مدارس به ما اعلام شد که به سرعت پیگیری و برخورد شد.