بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در دیلم افتتاح و اجرایی شد
بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در دیلم افتتاح و اجرایی شد

ندای استان: استاندار بوشهر، گفت: در گرامیداشت هفته دولت امسال، ۳۶ پروژه با بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان دیلم افتتاح و یا اجرایی شد.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی زاده عصر شنبه در آیین افتتاح و اجرای پروژه های هفته دولت در شهرستان دیلم افزود: واگذاری اراضی پرورش میگوی در منطقه عامری دیلم اولین پروژه در شهرستان دیلم بوده است.

وی گفت: ۷۰۰ هکتار از اراضی این منطقه که سالها بنا بود بر روی آن تصمیم گیری شود با یک فرآیند بسیار منطقی، درست و عادلانه به نحوی که مردم این منطقه ذی نفع  شوند، با فراهم کردن سازوکارهای لازم،  عملیات واگذاری صورت گرفت.

محمدی زاده افزود: ضمن اینکه عملیات اجرایی این سایت شروع شده است، اسناد قراردادی را به تعدادی از متقاضیان واگذار کردیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: مجتمع بزرگ آموزشی و پرورشی، فرهنگی و ورزشی که به همت خیران در دیلم احداث خواهد شد از دیگر پروژه های مهم و بزرگی است که عملیات اجرایی آن با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی اظهارداشت: واگذاری زمین به جوانان شهرستان دیلم به تعداد ۳۰۰ نفر واجد شرایط از دیگر پروژه‌های هفته دولت انجام شد.

استاندار بوشهر گفت: در روستای والفجر دیلم یک طرحی به نمایندگی از تمام حوزه  های مخابرات استان بوشهر افتتاح خواهد شد که یک اقدام موثری در تامین ارتباطات و اینترنتی مردم منطقه است.

وی با گرامیداشت هفته دولت، از حضور نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای  و  معاونان و مدیران و  دست اندرکاران برنامه های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان دیلم قدردانی کرد.