ضارب محیط‌بانان بوشهری به دام افتاد
ضارب محیط‌بانان بوشهری به دام افتاد

ندای استان:جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری شرور متواری عامل مجروحیت ماموران محیط‌زیست شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ سهام صالحی روز جمعه اظهار کرد: در تاریخ ۱۷ تیرماه سال جاری فردی شرور دو نفر محیط بان را در بخش بردخون با سلاح گرم مجروح کرده و  متواری می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: محیط بانان مجروح سریعا جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل و در همین راستا ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان دیر، شناسایی و دستگیری متهم را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه متهم فردی شرور و حرفه‌ای بوده  و در چندین نوبت محل اختفای خود را تغییر می‌داد، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم محل‌های اختفای فرد شرور در شهرهای دشتی، برازجان و بوشهر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ صالحی گفت: متهم به علت سوابق متعدد سرقت مسلحانه، تمرد و تیراندازی به ماموران انتظامی، ایراد ضرب و جرح عمدی، اخلال درنظم عمومی و قدرت نمایی با اسلحه و مشارکت در نزاع دسته جمعی در مرجع قضائی به ۲۸ سال و چهار ماه حبس قطعی محکوم شده بود.