عملیاتی شدن راهبردهای عفاف و حجاب در فضاهای اداری و عمومی استان
عملیاتی شدن راهبردهای عفاف و حجاب در فضاهای اداری و عمومی استان

ندای استان:دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اینکه راهبردهای عفاف و حجاب باید در فضاهای اداری، درمانی و آموزشی استان عملیاتی شود گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در راستای صیانت از بنیان خانواده و مقابله با جنگ فرهنگی است.

به گزارش ندای استان،حجت‌الاسلام بهروز بهروزی امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر عفاف و حجاب را مهم‌ترین موضوع جامعه دانست و اظهار داشت: این مهم اکنون به یک معضل اجتماعی تبدیل شده که نیاز به ترویج فرهنگ آن است.

وی احیا فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بین مردم را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: این مهم به‌عنوان مطالبه عمومی باید مورد توجه قرار بگیرد و مسئولان پاسخگو کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اینکه تحقق این فریضه الهی مورد توجه ویژه دولت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی است تصریح کرد: عفاف و حجاب یکی از دغدغه‌های مهم استاندار و مسئولان استان بوشهر است و پای کار هستند.

بهروزی، اجرایی شدن فرهنگ عفاف و حجاب از دستگاه‌های اداری و دولتی را مورد تأکید قرار داد و افزود: یکی از درخواست‌های مردم توجه به عفاف و حجاب در فضاهای اداری، بانک‌ها، مراکز عمومی، درمانی و بیمه‌ها است.

وی حمایت مسئولان در اجرایی شدن فرهنگ عفاف و حجاب در فضاهای یاد شده را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: مردم هم باید مسئولان دغدغه‌مند در این عرصه پشتیبانی و حمایت کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر برخورد با سگ گردانی را خواستار شد و گفت: فرهنگ عفاف و حجاب باید در مجموعه‌های ورزشی، آموزشی، درمانی و اماکن عمومی بیشتر جلوه کند.

بهروزی از بازرسی نامحسوس و نظارت مردمی در عرصه رعایت عفاف و حجاب خبر داد و تصریح کرد: اکنون جامعه اسلامی در وضعیت جنگ فرهنگی و اقتصادی قرار دارد که در عرصه اقتصادی اقدامات مهمی در حال اجرا است و در حوزه فرهنگی از مردم تقاضا می‌شود در صحنه حضور فعال برای ناامیدی اهداف دشمنان داشته باشند.

وی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را در راستای صیانت از بنیان خانواده دانست و بیان کرد: باید راهبردهای عفاف و حجاب در جامعه به ویژه در فضاهای اداری، آموزشی و درمانی در راستای مقابله با جنگ فرهنگی عملیاتی شود.