متهم به قتل فراری در دیلم دستگیر شد
متهم به قتل فراری در دیلم دستگیر شد

ندای استان: فرمانده انتظامی دیلم استان بوشهر گفت: فردی که متهم به قتل یک تن در استان خوزستان است و به این شهرستان متواری و مخفی شده بود، با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد.

به گزارش ندای استان،پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ عباس علی یاری اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره درگیری و اختلاف فامیلی منجر به قتل یک شهروند به ضرب گلوله در شهرستان آبادان استان خوزستان و متواری شدن متهم به قتل، اطلاع یافتیم این فرد به شهرستان دیلم عزیمت و مخفی شده است که  موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی، اقدامات فنی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، مخفیگاه و محل اختفا قاتل فراری در شهر دیلم شناسایی و ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی دیلم بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را که قصد فرار از مخفیگاه خود داشت، دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

وی گفت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد از مجرمان حرفه ای دارای سوابق متعدد بویژه قتل است که  که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

شهرستان دیلم در انتهای شمال استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان قرار دارد.