مرگ خبر ساز در بیمارستان برازجان/ وعده علوم پزشکی برای پیگیری
مرگ خبر ساز در بیمارستان برازجان/ وعده علوم پزشکی برای پیگیری

ندای استان:روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: کمیته مرگ ومیر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با فوریت تشکیل و موضوع فوت شهروند برازجانی در بیمارستان شهید گنجی را مورد بررسی جدی قرار می‌دهد.

به گزارش ندای استان،مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص فوت شهروند برازجانی در بیمارستان شهی گنجی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تسلیت به خانواده متوفی به اطلاع شهروندان عزیز می‌رساند، کمیته مرگ ومیر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موضوع فوت شهروند هم استانی در بیمارستان شهید گنجی برازجان را مورد بررسی جدی قرار خواهد داد.

براساس این گزارش، پیگیری و بررسی این موضوع با دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با فوریت در دستور کار قرار گرفته شده است.

دانشگاه علوم پزشکی ضمن تسلیت مجدد به خانواده متوفی این موضوع را به صورت ویژه پیگیری می‌کند و هرگونه قصور احتمالی را با جدیت و قانونی و به صورت ویژه پیگیری و مورد بررسی قرار می‌دهد و در خصوص اقدامات صورت گرفته به خانواده متوفی و شهروندان گرامی اطلاع رسانی می‌کند.

مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تکریم و ارائه خدمات باکیفیت به عموم مردم استان را رسالت اصلی خود می‌داند و اصل شفافیت و پاسخگویی به افکار عمومی و اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی را در دستور کار قرار می‌دهد.