برخی ادارات در گرانی از هم سبقت می گیرند
برخی ادارات در گرانی از هم سبقت می گیرند

ندای استان:امام جمعه دیر استان بوشهر گفت: باتوجه به آغاز فصل گرما سهمیه اختصاصی آب این شهرستان جوابگوی نیاز مشترکین نیست و باید افزایش یابد.

به گزارش ندای استان،حجت الاسلام سید علی حسینی روز سه شنبه در خطبه های نماز عید فطر شهر دیر افزود: مسوولان استان باید فکر اساسی کنند و خیلی خانواده منبع ذخیره آب ندارن و فکر افزایش سهمیه آب برای مردم باشند.

وی با انتقاد به افزایش نرخ برخی از خدمات توسط ادارات دولتی گفت: برخی ادارات در گرانی از هم سبقت می گیرند تا مردم در مصرف صرفه جویی کنند که این راه اساسی نیست و به این دلیل نباید مردم را در تنگنا قرار داد.

امام جمعه دیر زکات فطریه را مکمل روزه دانست و افزود: پرداخت زکات فطریه واجب اسلامی و در راستای دفع بلا و کم کردن فاصله طبقاتی است.

وی طرح هر خانواده یک زکات به کمیته را ستود و گفت: برای تامین کولر و یخچال مددجویان کمیته امداد طرح هر خانواده یک فطره به مددجویان کمیته امداد کار درستی است و مردم از این طرح استقبال کنند.

حجت الاسلام حسینی گفت: عید فطر ساختگی و بی ریشه نیست بلکه خدا برای ما قرار داده است و جشن پیروزی بر نفس اماره و پاداش یک ماه روزه داری است و همه تلاش کنند تا معنویات ماه مبارک رمضان را حفظ شود.

وی با انتقاد از برحرمتی به قرآن کریم توسط دشمنان اسلام گفت: بی حجابی و روزه خواری هم بی حرمتی به قرآن است و غیرت در مردان و حیا در زنان باید رعایت شود.

امام جمعه دیر بیان داشت: معلمان افسران و جهادگران در عرصه مبارزه با بی سوادی هستند و مسوولان مطالبات قانونی و صنفی آنان را پاسخگو باشند.

  • منبع خبر : ایرنا