۲۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین حوزه سلامت استان امضا شد
۲۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین حوزه سلامت استان امضا شد

ندای استان:رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از امضای بیش از ۲۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین حوزه سلامت استان بوشهر در فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش ندای استان،دکتر عیسی صفوی اظهار داشت: به‌موجب یکی از تفاهم‌نامه‌ها ۲۰۰ متر مربع زمین به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درگورک خورشیدی شهرستان بوشهر به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اهدا شد.
وی با بیان اینکه واحد خیرین سلامت دبیرخانه موفق شده است بیش از ۲۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین انسان‌دوست در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ امضا کند افزود: خیر عزیز حاج علی خواجه پور به نمایندگی از موسسه خیریه پیام مهر دل‌های دیلم تعهد ساخت ۲۳ واحد پانسیون (سه‌طبقه با متراژ ۲۲۰۰ مترمربع با محوطه و دیوارکشی) جهت پزشکان در شهرستان دیلم در زمینی به مساحت ۶۹۰ مترمربع را بر عهده گرفتند که این پروژه به مدت ۳۶ ماه در کنار بیمارستان بقیه‌الله اعظم (عج) دیلم به سرانجام خواهد رسید.
رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خیر بزرگوار جعفر غاربی با اهدا ۲۰۰ مترمربع زمین در روستای گورک خورشیدی و احداث خانه بهداشت به متراژ ۸۵ متر مربع گامی بزرگ در رفع نیاز بهداشتی روستا برداشت که این پروژه هم ۶ ماهه به فرجام خواهد رسید.