پخش ۱۸ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی ویژه رمضان توسط مرکز بوشهر
پخش ۱۸ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی ویژه رمضان توسط مرکز بوشهر

ندای استان:سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهرگفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۸ عنوان برنامه رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی توسط این مرکز پخش می‌شود.

به گزارش ندای استان، روابط عمومی صدا و سیما مرکز بوشهر به نقل از مهدی حیدری افزود: تولید و پخش ۱۲ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی در گستره استانی ، ملی و فراملی به همراه ۶ عنوان برنامه در حوزه فضای مجازی ، حاصل تلاش برنامه سازان این مرکز بوشهر در ماه مبارک رمضان است.

وی بیان کرد: یکی از پرمخاطب ترین برنامه حوزه سیما و صدا ، برنامه قرآنی نوای ملکوت است که بصورت زنده از محل حسینیه عاشقان ثارالله هر روز به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه استانی صدا و سیما و همچنین شبکه شما برای یازدهمین سال پیاپی پخش می شود .

وی افزود: در جهت تکریم و توسعه فرهنگ قرآنی در بین نوجوانان و جوانان تولید و پخش ۲ برنامه قرآنی نوای ملکوت و ترنم وحی نیز در جدول پخش سیمای استانی و شبکه امید قرار گرفته است .

حیدری با تاکید بر لزوم معرفی ظرفیت‌های معنوی استان و ارائه صحیح آن به مخاطب رسانه ملی گفت : برنامه‌ های دم سحری و اهل سحر و همچنین بوی بهشت و ماه باران ، از جمله برنامه های پر مخاطبی است که در صدا و سیمای مرکز بوشهر همراه لحظه های عرفانی سحر و عارفانه افطار مخاطبان خواهد بود .

سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود : در کنار برنامه های مخصوص سحر و افطار ، ۶ عنوان میان برنامه با رویکرد قرآنی ، معرفتی و آموزش احکام ماه مبارک رمضان با همراهی و کارشناسی آیت الله حسینی بوشهری  رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و همچنین حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  از سیمای استانی بوشهر پخش خواهد شد .

وی گفت: امسال صدا و سیمای مرکز بوشهر با رویکرد عدالت گستری و مردم محوری در تولید برنامه های ماه مبارک رمضان با دست پر به خانه مخاطبان رسانه استانی خواهد رفت.