انتصابات معاونان جدید فرمانداری دیر
انتصابات معاونان جدید فرمانداری دیر

ندای استان:در این آیین مصطفی فخرایی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی و علی اخلاقی معاون امور عمرانی فرماندار دیر و ابراهیم درویشی به عنوان بخشدار آبدان معرفی شدند

به گزارش ندای استان،جواد لقمان زاده روز شنبه در نشست شورای اداری و معرفی معاونان فرماندار و بخشدار آبدان شهرستان دیر افزود: تغییر و تحول یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و امروز این تغییر و تحول ها از ابعاد سلامت اداری است.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر گفت: تکریم مردم و تعامل با نماینده مجلس و امامان جمعه و جماعت در دستور کار معاونان جدید و بخشدار باشد و خدمت به محرومان اولویت است.

فرماندار دیر گفت: منصوبان جدید باید از همه لحظات مسئولیت و خدمت به مردم استفاده کنند و هر مدیری بتواند اعتبار ملی را جذب شهرستان کند، هنر کرده است.

یونس باربرز افزود: باید عقب ماندگی و سهل انگاری گذشته را جبران کنیم و با افزایش سرعت فعالیت رویه خدمتگزاری و تلاش سرلوحه کار خود قرار دهیم.

امام جمعه دیر گفت:  در اسلام مسئولیت یک امانت است که باید از آن برای خدمت به مردم استفاده کرد.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: اصل خوش رویی، خوش گویی و خوش خویی اعتبار نیاز ندارد و باید سرلوحه کار مسئولان باشد.

وی گفت: مردم در مقابل خطرها و تهدیدهای دشمن ایستاده اند و مسئولان نباید زمینه نارضایتی آنان فراهم کنند.

در این آیین مصطفی فخرایی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی و علی اخلاقی معاون امور عمرانی فرماندار دیر و ابراهیم درویشی به عنوان بخشدار آبدان معرفی شدند و از خدمات تنگستانی، اژدرنیا معاونان و گنخکی بخشدار سابق قدردانی شد.

  • منبع خبر : ایرنا