پیک ششم جان کودک ۳ ساله بوشهری را گرفت
پیک ششم جان کودک ۳ ساله بوشهری را گرفت

ندای استان:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ سه شنبه ۱۹ بهمن ماه، ۲۱۲ نفر است.

به گزارش ندای استان،دکتر جعفر زارعی زاده اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که ابتلای ۱۴ مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی است.
افزایش بیماران بستری در بخش‌های ویژه
وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌ مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.
پیک ششم جان کودک ۳ ساله هم استانی را گرفت
دکتر زارعی زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: متاسفانه امروز ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا، کودکی با ۳ سال سن با سابقه بیماری ژنتیکی در استان بوشهر به ثبت رسید.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۱۰ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.
دکتر زارعی زاده افزود: تا کنون ۲۰۴۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
وی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۹۶۶۵۶ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.