افزایش بستری ها در استان بوشهر
افزایش بستری ها در استان بوشهر

ندای استان:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: تعداد بیماران کرونایی در بیمارستان‌های این استان به ۱۸۴ نفر رسید.

به گزارش ندای استان،دکتر جعفر زارعی زاده،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر بیان کرد کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که ابتلای ۱۶ افرادی از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، عنوان کرد: امروز ۲ نفر فوتی ناشی از بیماری کرونا ۲ آقا با ۵۹ و ۷۶ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون در استان بوشهر به ثبت رسید.

زارعی زاده افزود: در شبانه‌روز گذشته ۴۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۱۹ نفر به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

او با بیان اینکه  از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۹۶هزار و ۴۰ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند، افزود: تا کنون ۲۰۴۴ نفر از ابتدای شیوع کرونا در این استان به علت ابتلا به کووید-۱۹ خود را از دست داده‌اند.