تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در بوشهر ۲ برابر شد
تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در بوشهر ۲ برابر شد

ندای استان:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: در ۶۰ روز گذشته تعداد فوتی‌های روزانه کرونای استان از یک نفر بیشتر نشده بود، امروز اما این آمار به ۲ نفر رسید.

به گزارش ندای استان،دکتر جعفر زارعی‌زاده ظهر شنبه با بیان اینکه تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر ۱۳۵ نفر است، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌ شده‌اند که ابتلای ۷ نفر از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

با اشاره به اینکه اکنون ۱۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌ مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۱ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: امروز ۲ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا ۲ آقا با ۷۴ و ۷۲ سال سن با سابقه بیماری کلیوی و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

زارعی‌زاده تصریح کرد: پدر شبانه‌روز گذشته ۴۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۱۳ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۹۴ هزار و ۷۹۹ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند، خاطرنشان کرد: تا کنون ۲۰۴۱  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.