افتتاح واحد تولید لامپ ال ای دی در دیلم
افتتاح واحد تولید لامپ ال ای دی در دیلم

ندای استان:در دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، پروژه تولید لامپ و چراغ‌های ال ای دی (کارخانه تولیدی فروغ گستر شینیز) چهارشنبه در آیینی در روستای عامری شهرستان دیلم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ندای استان،معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دیلم در این آیین گفت: در دومین روز از دهه مبارک فجر پروژه  اقتصادی کارخانه تولید لامپ و چراغ های ال ای دی با حجم سرمایه گذاری بیش از  ۷۰ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۵۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش و در مجموع  ۱۲۰ میلیارد ریال، افتتاح می‌شود.

محمدطاهری افزود: این طرح اقتصادی توسط بخش خصوصی با مشارکت بانک سینا از محل اعتبارات سرمایه گذاری اشتغال روستایی و منابع سرمایه‌گذار تامین اعتبار شده و ۱۵ فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرده است.

وی گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۶ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری بیش از  ۲۷ میلیارد تومان در این شهرستان بهره‌برداری خواهد شد.

امام جمعه دیلم، تولید و اشتغال را از نیازهای اساسی جوانان منطقه دانست و گفت: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در دهه فجر بهترین و بزرگ‌ترین برکت برای نظام  اسلامی بویژه رفع بیکاری در منطقه و شهرستان است.

حجت الاسلام محمود اسدی افزود: برطرف کردن رفع موانع در ایجاد اشتغال و تولید باید در شهرستان و منطقه به حداقل برسد و در این زمینه همه مسئولان برای حل مشکلات و یاری رساندن به متقاضیان اشتغال کمک و حمایت کنند و کارشکنی ها در دستگاه‌های اجرایی مرتبط کمرنگ شود.

وی بیان کرد:  امروز تولید و اشتغال بهترین عبادت است و باید به همه کسانی‌که در این راستا گام برمی دارند، حمایت و کمک کنیم.

وی گفت: با همت و تلاش مضاعف برای تولید و خدمت به مردم باید صادقانه عمل کنیم.