آمار بستری‌های کرونایی در بوشهر ۳ رقمی شد
آمار بستری‌های کرونایی در بوشهر ۳ رقمی شد

ندای استان:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان را ۱۱۴ نفر اعلام کرد.

به گزارش ندای استان،آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته ۹۰۱ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند، زیرا در حالی که دیروز آمار مبتلایان ۹۱ هزار و ۲۴۰ نفر اعلام شده بود، اما امروز این عدد به ۹۲ هزار و ۱۴۱ نفر رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر هم گفته است، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون ۱۱۴ نفر در این بخش‌ها در حال مداوا هستند.

با توجه به اینکه دیروز تعداد بستری‌شدگان کرونایی ۷۸ نفر بود، بنابراین تعداد بیماران بستری نسبت به دیروز ۴۶ درصد افزایش یافته است.

به گفته دکتر جعفر زارعی‌‎زاده، ۱۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی بستری هستند که ۲ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

او گفت: مردی ۸۶ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی تنها جانباخته امروز کرونا در استان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌گوید: تاکنون ۲ هزار و ۳۸ نفر به علت ابتلا به کرونا در این استان جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته زارعی‌‎زاده، در شبانه‌روز گذشته ۱۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برای جلوگیری از کاهش موارد ابتلا و بستری باید رعایت شیوه‌نامه‌ها را فراموش نکنیم تا بتوانیم این موج را با کمترین مورد ابتلا و مرگ پشت سر بگذاریم.