انتخاب ۲ پزشک هم‌استانی به عنوان “بانوی طبیب” برگزیده کشوری
انتخاب ۲ پزشک هم‌استانی به عنوان “بانوی طبیب” برگزیده کشوری

ندای استان:در آیین تجلیل از بانوان پزشک کشوری، متخصص اطفال بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه و دکترای حرفه‌ای این شهرستان به عنوان “بانوی طبیب” برگزیده کشوری انتخاب شدند.

به گزارش ندای استان،مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور بانوان گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و در راستای تجلیل از نقش و مشارکت ایثارگرانه بانوان پزشک در عرصه ارتقای علمی بانوان ایرانی، از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دکتر فاطمه عبداللهی پزشک متخصص اطفال بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه و دکتر آذر احمدی دکترای حرفه‌ای این شهرستان به عنوان “بانوی طبیب” کشوری برگزیده شدند.
هدی دشتی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه باید فرزندآوری در جامعه به ارزش تبدیل شود افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جامعه ما در آینده نه چندان دور پیر شده و این چهره جوانی که امروز جامعه ایرانی دارد از او گرفته خواهد شد.
وی تصریح کرد: از این روی، همه مسئولین و مبلغان موظف هستند که با گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی مساله فرزند آوری، ارزش دینی و اجتماعی فرزندآوری و ارزش وجود زن و مادری را در بین زنان جامعه ما نهادینه کنند.
در آیین “بانوی طبیب” که یکشنبه سوم بهمن‌ماه در محل سالن همایش‌های رازی برگزار شد دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر مونا زینالو مشاور وزیر بهداشت در امور زنان، دکتر محمد رئیس‌زاده رئیس کل سازمان نظام‌پزشکی ایران و دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از پزشکان برگزیده در این مراسم تجلیل کردند.