دو خواسته امام جمعه براز جان از استاندار
دو خواسته امام جمعه براز جان از استاندار

به گزارش ندای استان،حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با گرامیداشت ۱۳ دی شهادت سردار دل‌ها و روز مقاومت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که به شهید سلیمانی به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنیم. وی اضافه کرد: از شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی می‌توان […]

به گزارش ندای استان،حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با گرامیداشت ۱۳ دی شهادت سردار دل‌ها و روز مقاومت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که به شهید سلیمانی به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنیم.

وی اضافه کرد: از شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی می‌توان به تربیت حقیقی در مکتب اسلام و امام خمینی، عشق مداوم به شهادت و مجاهدت دائمی، شجاعت، تدبیر و معنویت، حساسیت شدید به حدود شرعی حتی در میدان جنگ، دارا بودن اخلاص، انقلابی گری و استکبارستیزی و دارای روحیه مقاومت، فداکاری و نوع دوستی اشاره کرد.

امام جمعه برازجان با اشاره به عملکرد محوری سردار سلیمانی در فرماندهی سپاه قدس افزود: سازماندهی جبهه مقاومت و گسترش دایره آن در منطقه، راه اندازی حشدالشعبی در عراق و قوات الدفاع الوطنی در سوریه، ایفای نقش محوری در جنگ‌های ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه، جلوگیری از سقوط بغداد، دمشق و اقلیم کردستان توسط داعش از عملکردهای ایشان بود.

وی از دیگر اقدامات شهید سلیمانی به از بین بردن داعش در عراق و سوریه، مقابله با تجاوز آمریکا و عربستان به یمن، سازماندهی شیعیان و سایر مسلمانان در پاکستان و افغانستان، تحلیل عمیق واقع بینانه از حوادث منطقه، مدیریت بازسازی عتبات عالیات، مقابله با طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا، احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورها و مدیریت موفق در بحران‌ها اشاره کرد.

جلوی فروش اموال ادارات را بگیرید

مصلح با اشاره به رسالت جامعه در برابر مکتب سلیمانی اشاره کرد و گفت: اطاعت کامل از فرامین رهبری، اخراج نیروهای آمریکا از منطقه، حفظ و حراست از جهت گیری انقلابی، فرهنگ سازی در مورد شاخصه‌های مکتب سلیمانی، رصد تحرکات و توطئه‌های استکبار در منطقه، انتخاب منتخبین و انتصاب افراد صالح و کارآمد بر مبنای مکتب سلیمانی، بالا بردن سطح بصیرت و انسجام ملی در جامعه و شرکت در پویش خدمت به نیت حاج قاسم از جمله این رسالت‌ها است.

وی با بیان دو خواسته از استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: انتظار داریم به مدیریت مدیران پروازی و غیر مقیم که با این نوع مدیریتی، هیچ‌گونه اشراف و کارآمدی در حوزه مأموریت خود ندارند و بر خلاف مشی و سیاست‌های مردمی دولت آیت‌الله رئیسی است پایان دهید.

امام جمعه برازجان ادامه داد: بعضی از مدیران کل برای جبران ضعف مدیریتی خود و کسری بودجه اموال ضروری و ساختمان‌های اداری خود را در شهرستان‌ها در معرض فروش و اجاره قرار داده‌اند. انتظار داریم استاندار تا دیر نشده جلو این اقدامات عجولانه و غیرمنطقی مدیران را بگیرد.

  • منبع خبر : مهر