توضیحات امام جمعه دیر در مورد کشتی در آتش سوخته
توضیحات امام جمعه دیر در مورد کشتی در آتش سوخته

ندای استان:امام جمعه دیر گفت: به اتفاق فرماندار پیگیری زیادی شد که این کشتی مجوز عبور از این بندر بگیرد اما نیروهای دریابانی متاسفانه گوش نکردند و پرونده این کشتی به تعزیرات ارجاع دادند و این اتفاق شب گذشته پیش آمده و محموله های کشتی در آتش سوخت.

به گزارش ندای استان،امام جمعه دیرگفت: رزمایش مشترک سپاه نمایش اقتدار نیروهای مسلح و پاسخ محکمی و دندان شکن برای رژیم صهیونسیتی بود.

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر دیر افزود: این رزمایش نشان داد که سپاه پاسداران از هر جهت آماده مقابله با هرگونه تهدید است .

وی با اشاره به روز ملی ثبت احوال گفت: ثبت احوال و آمار و اطلاعات بسیار تاثیر گذار و تصمیم ها و برنامه ریزی ها بر اثر آمارها است.

امام جمعه دیر در رابطه با روزایمنی بیان داشت: در ساخت و سازها دقت لازم داشته باشیم و ایمنی را بالا ببریم .

وی با اشاره به روز ٩ دی روز بصیرت افزایی گفت: روز ۹ دی حماسه بزرگ ملت ایران است که ملت خودجوش به صحنه آمدند و کمر فتنه و فتنه‌گران شکستند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: این روز نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بود و باید بی تفاوت از کنار این روز نگذریم زیرا هنوز آثار مخرب این فتنه شاهد هستیم .

وی گفت: دشمن امروز هم در صدد فتنه است و مشکلات را به این دولت نسبت می دهند و باید شرارت دشمن را ببینیم و هوشیار باشند.

امام جمعه دیر در رابطه با کالای همراه ملوان گفت: هر چه زودتر طرح ساماندهی کالای همراه ملوان تصویب شود و اخیرا با پیگیری استاندار بوشهر مجوز سفر در سه ماه آخر سال گرفته شده و بصورت موقت شناورها می توانند به خارج سفر کنند.

وی ضمن اظهار تاسف از آتش سوزی کشتی باری در لنگرگاه بندر دیر گفت: کشتی در آذر ماه با توجه به شرایط نامساعد دریا در لنگرگاه بندر دیر با هماهنگی اداره بندر و گمرگ لنگر انداخته بود و این کشتی کالای تجاری حمل می کرده است.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: به اتفاق فرماندار پیگیری زیادی شد که این کشتی مجوز عبور از این بندر بگیرد اما نیروهای دریابانی متاسفانه گوش نکردند و پرونده این کشتی به تعزیرات ارجاع دادند و این اتفاق شب گذشته پیش آمده و محموله های کشتی در آتش سوخت.

وی افزود: اکنون پاسخگو این خسارت ها کیست و از دادستان می خواهم که ورود کند و مقصران اصلی را شناسایی کند افراد در مقابل دولت و اموال ملت پاسخگو باشند.

امام جمعه دیر گفت: در باره ته لنجی هم بارها متذکر شده ام که اگر قانونی است دیگر نیاز به گرفتن آن ها نیست؛ دوگانگی باید برطرف شود و راه قانونی باید گرفت و براساس قانون کار انجام شود.

  • منبع خبر : ایرنا