نماینده دشتستان:بر سر حفظ منافع مردم کوتاه نمی‌آییم
نماینده دشتستان:بر سر حفظ منافع مردم کوتاه نمی‌آییم

ندای استان:نماینده مردم شهرستان دشتستان گفت:بر سر منافع مردم با احدی تعارف نداریم و کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش ندای استان،ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی بخش ارم گفت: در همه زمینه‌ها تا توان داریم از حق مردم دفاع می‌کنیم و بر سر منافع مردم با احدی تعارف نداریم و کوتاه نمی‌آییم.

او افزود: مردم نسبت به آینده خود نگران هستند و از ما می‌پرسند که آینده چه می‌شود؛ با روحیه‌ای که در دولت و شرایط کشور می‌بینیم، به بهبود وضعیت امیدوار هستیم و آینده را روشن می‌بینم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس، مسیر نمازگاه – ارم – بوشکان را یکی از مطالبات جدی اهالی این منطقه دانست که پس از پیگیری‌ها برای اولین بار در لایحه بودجه قرار گرفت.

رضایی از مسئولان مربوط خواست که امکانات درمانی را در بخش ارم تقویت کنند.

او گفت: برای حل مشکل آب نیز با حضور مسئولان استانی و محلی امروز جلسه‌ای برگزار شد و برای حل مشکلات در حوزه بنیاد مسکن، کشاورزی، امور عشایر، راه، درمان و آموزش هم مدیران مربوط را به این منطقه دعوت می‌کنیم تا از نزدیک مسائل بخش بررسی و علاج شود.

نماینده دشتستان در مجلس معتقد است که باید از ظرفیت بازار‌ کشور‌های همسایه برای صادرات محصولات شهرستان استفاده شود.

رضایی گفت: راهکار مشکل بیکاری در دشتستان توسعه اشتغال از طریق صنایع مربوط به کشاورزی و دیگر قابلیت‌های شهرستان است و از کسانی که در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند، حمایت می‌کنیم.

او پیشتر نیز در جمع مردم دالکی مشکلات آن‌ها را در زمینه کمبود آب، بازسازی کاروانسرا و امامزاده شاهزاده احمد، مسائل شهرداری و عمران شهری، پارک کوهستان، تخصیص اعتبار، به‌کارگیری نیرو‌های توانمند شهر، صدور سند زمین‌ها و آب‌شیرین‌کن شنیده بود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس یازدهم، آب و خرما را دو مساله مهم دالکی عنوان کرده و گفته بود در سفر رئیس جمهور به استان ٣۶٠ میلیارد تومان به سد دالکی اختصاص یافته است.

تخصیص ٢٠٠ میلیارد تومان به طرح آبیاری نوین و تحول نخیلات، پیگیری برای ایجاد واحد مسکونی ویژه مرکز جامع سلامت، درخواست از مسئولان راهداری برای روکش بلوار امام حسین و ترمیم پل دالکی، تلاش برای ساخت مخزن آب و پیگیری برای صادرات خرما نکاتی بود که رضایی در صحبت با مردم و مسئولان دالکی مطرح کرد.