۵ مصدوم بر اثر تصادف در محور دیّر به دوراهک
۵ مصدوم بر اثر تصادف در محور دیّر به دوراهک

ندای استان:مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر از مصدوم شدن ۵ نفر در حادثه برخورد رو در روی دو خودروی پارس در محور دیّر به دوراهک خبر داد.

به گزارش ندای استان،حسین ناظمیان‌پور اظهار کرد: ساعت ۱۷ و ۴۳ دقیقه روز جمعه ۲۱ آبان با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر برخورد رو در رو دو دستگاه خودرو پارس ابتدای ورودی شهر دوراهک بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک و دیّر به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تیم اورژانس به محض رسیدن به محل حادثه با بررسی وضعیت حیاتی مصدوم به ارایه خدمات اولیه درمانی و فوریت‌های پزشکی پرداخت.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: در این حادثه ۵ نفر از سرنشین این خودروها که از ناحیه سر، قفسه سینه، پا و کتف دچار صدمه شده بودند که ناوگان اورژانس ۱۱۵ به آنها را به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل کردند.

ناظمیان‌پور افزود: مصدومین ۳ نفر خانم و دو نفر آقا هستند که سن آنها در محدوده ۶ تا ۳۴ سال است و خوشبختانه موردی از مرگ و میر در این حادثه وجود نداشت.

وی یادآور شد :شهرستان دیّر ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک دارد که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.