واکنش اداره صمت دشتستان در پی انتشار مطلبی درباره پخت نکردن نانوایی‌ها
واکنش اداره صمت دشتستان در پی انتشار مطلبی درباره پخت نکردن نانوایی‌ها

ندای استان:رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان از تشکیل ۳۸ پرونده برای نانوایی‌های متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای استان، شهسوار قایدی در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی درباره اینکه نانوایی‌های این شهرستان نان نمی‌پزند و آردشان را می‌فروشند، بیان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف از واحد‌های نانوایی بازرسی و با تخلفاتی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، تعطیلی خودسرانه و عرضه خارج از شبکه برخورد می‌کنند.

او افزود: کارگروه آرد و نان شهرستان شامل معاونت برنامه ریزی فرمانداری، نماینده اداره غله، نماینده اداره صمت و اتحادیه نانوایان در پایان هر ماه برای تعیین سهمیه‌ آرد هر واحد نانوایی بر اساس گزارش کارگروه اقدام می‌کند.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از هزار و ۲۰۰ بازرسی از نانوایان شهرستان انجام گرفته که برای ۳۸ واحد پرونده تخلف تشکیل شده است.

قایدی عنوان کرد: این پرونده‌ها به ارزش ۱۱۸ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.

او از مردم به‌ویژه فعالان اجتماعی خواست تا در صورت دیدن هرگونه تخلفی موضوع را با ذکر مصداق از طریق تلفن گویای ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به واحد بازرسی و نظارت اداره صمت گزارش کنند.