سرقت کابل، توسعه شبکه مخابرات دیلم را با اختلال مواجه کرد
سرقت کابل، توسعه شبکه مخابرات دیلم را با اختلال مواجه کرد

ندای استان: رئیس مخابرات دیلم گفت: حجم بالای سرقت کابل‌های مخابراتی در این شهرستان موجب شده تا برنامه‌ریزی‌های این اداره در اجرای توسعه شبکه با اختلال مواجه شود.

به گزارش ندای استان،محمدجواد خلیجی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روند سرقت کابل‌های مخابراتی در دیلم بالا است و این موضوع باعث ایجاد مشکلات عدیده ای برای خطوط تلفن ثابت شهروندان و نیروهای فنی این اداره شده است.

وی اظهارداشت: چنین وضعیتی باعث شده است تا  بیشتر امکانات و نیروهای فنی این اداره  درگیر پیگیری سرقت کابل‌ها و جایگزینی آن برای برقراری ارتباط مشترکان معطوف شود.

خلیجی گفت:  این نوع سرقت‌ها که منجر به تخریب اموال عمومی می‌شوند باید با حساسیت بیشتری دنبال شود که البته از تلاش‌ و همکاری‌های نیروی انتظامی شهرستان در زمینه مقابله با موضوع پیش آمده تقدیر می‌شود.

رئیس مخابرات دیلم افزود:  شماره تلفن ۲۰۱۱۷ به منظور دریافت شکایات مردمی پیرامون خرابی تلفن ثابت اختصاص یافته است و  با برنامه‌ریزی های انجام شده به دنبال کاهش زمان انتظار ترمیم و حل نهایی مشکل هستیم.

سرقت کابل های مخابرات در شهرستان دیلم باتوجه به  شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم به اینترنت  بیشتر از قبل  به یک معضل  جدی تبدیل و باعث گلایه مندی  شهروندان شده است.

شهرستان دیلم با جمعیت ۳۵ هزار نفر در شمال استان بوشهر واقع است و  ۱۱ هزار و ۱۷۹ مشترک تلفن ثابت دارد.