امروز توانستن یک آرزو نیست، واقعیت است
امروز توانستن یک آرزو نیست، واقعیت است

ندای استان:فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز توانستن یک آرزو نیست، واقعیت است.

به گزارش ندای استان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم افتتاح نمایشگاه راهبردی خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی‌سازی سپاه افزود: دستیابی به دستاورد‌های بزرگی که در رونمایی‌های مختلف فناوری‌های پیچیده در همه عرصه‌های جامعه (دفاعی و غیردفاعی) دیده می‌شود، نمونه‌ای از این واقعیت است.
وی گفت: امروز ما به این توانمندی‌ها رسیده ایم و نمونه ان دستیابی به دستاورد‌های بزرگی است که در همه سطوح علوم و دانش‌ها و فناوری‌های مدرن جهان دیده می‌شود و این واقعیت‌ها دیگر قابل انکار و تبلیغ و اغراق و گزافه گویی نیست و یک حقیقت کاملا انکار ناپدیر است.

آموخته ایم که راه حل تمام مشکلات در داخل جامعه است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن، فرمول حل مشکلات را به ما نمی‌دهد و کمک نمی‌کند، گفت: ما آموخته‌ایم که حل مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و با اعتماد به نفس امکان‌پذیر است.
سردار سرلشکر حسین سلامی امروز (دوشنبه) در نمایشگاه ادوات و تجهیزات، اظهار داشت: این تاریخ چهل و چند ساله انقلاب درس‌های جاودانه‌ای را به ما آموخته است؛ ما از میان جنگ‌های بزرگ و وسیع و نبرد‌های عمیق و مجاهدت‌های پیوسته و مخاطرات بی انتهای دشمن به واقعیات ارزشمندی دست یافتیم.
وی افزود: هر موفقیت و درخششی در میدان، محصول یک همت بلند، اراده مستحکم، ایمان قوی و اعتماد به نفس اطمینان بخش در قلب جامعه ما است؛ لذا هر آنچه می‌توانیم انجام دهیم، در ذهن و قلب ما شکل می‌گیرد و هر بن‌بستی حاصل بن‌بست ذهنی است.

دستاورد‌های دفاعی ایران متوقف نمی‌شود

فرمانده‌کل سپاه پاسداران در آیین رونمایی از ربات‌های هوشمند چک و خنثی‌سازی بمب سپاه، تاکید کرد: دستاورد‌های دفاعی ایران متوقف نمی‌شود و این ربات‌ها به دست توانمند متخصصان داخل ساخته شده است.
سردار سرلشکر حسین سلامی در نمایشگاه دستاورد‌های سپاه گفت: ربات هوشمند نافذ تازه آغاز راه است و این داستان ادامه دارد و
ثابت کردیم از فراز مشکلات عبور می‌کنیم.
فرمانده کل سپاه افزود: ثابت کردیم از فراز مشکلات و اراده‌های دشمن و نقشه‌های شوم و خطرناک او عبور می‌کنیم و خود به نیازها، پاسخ می‌دهیم.
وی تصریح کرد: دشمن هرگز فناوری‌ها جدید را در عرصه‌های جدید به کسی نمی‌دهد، اما ما هم منتظر دشمن نمی‌مانیم.
امروز ربات غواص یونس با ماموریت رصد و شناسایی زیر کشتی‌ها و دکل‌های نفتی، راکت چک و بازرسی با کاربرد بازرسی بدنی، متلاشی کننده بمب و تله انفجاری رعد ۱ با قابلیت متلاشی کردن بسته‌های انفجاری، آشکار ساز مواد منفجره نسل ۱ و ۲ با قابلیت آنالیز میدانی مواد منفجره و مخدر و انواع ربات‌های کشف و خنثی‌سازی بمب و مواد منفجره از جمله دستاوردهاییی بود که امروز رونمایی شد.