دستگیری زوج قاتل در بوشهر
دستگیری زوج قاتل در بوشهر

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهمی که زن و مرد میانسالی را دو شب پیش در خیابان «شکری» شهر بوشهر به قتل رسانده بود لب به اعتراف باز کرد.

به گزارش ندای استان،سردار ” حیدر سوسنی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در تاریخ ۸ شهریور ماه گزارشی مبنی بر وقوع ۲ فقره قتل در یکی از محله های شهر بوشهر به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام که در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
سردار “حیدر سوسنی” افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل، مشخص شد مردی به همراه همسرش بر روی زمین افتاده و فوت کرده اند که بلافاصله بررسی های تخصصی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان داشت: با اقدامات فنی و پلیسی و انجام تحقیقات میدانی ، سرنخ هایی از این حادثه در اختیار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان گفت: کاراگان اداره جنایی پلیس آگاهی به یکی از اعضای خانواده مقتول که ابتدا از وقوع حادثه اظهار بی اطلاعی می کرد مظنون شدند و پس از مشاهده مستندات لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: مقتول ناپدری وی بوده که به دلیل اختلافات خانوادگی با همدستی نامزد و یکی از دوستان نامزدش پس از ورود به منزل اقدام به این عمل فجیع کرده اند.
وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه نامزد خانواده پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را دستگیر و در بازرسی از اتاق وی ۲ قبضه چاقو و یک قبضه شمشیر کشف کردند.
این مقام انتظامی افزود: متهم پس از مواجهه شدن با دلایل و مدارک پلیس به ارتکاب قتل صورت گرفته با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.