رکوردی جدید در فوتی‌های کرونا/ ۲۳ بوشهری دیگر جان باختند
رکوردی جدید در فوتی‌های کرونا/ ۲۳ بوشهری دیگر جان باختند

ندای استان:امروز ۲۳ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان به ثبت رسید و تعداد جانباختگان این بیماری به هزار و ۷۳۱ نفر رسید.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: امروز ۲۳ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید که شامل ۱۱ مرد ۸۵، ۸۳، ۶۴، ۶۳، ۵۶، ۵۶، ۴۹، ۴۸، ۳۰، ۳۰ و ۲۷ ساله با سابقه بیماری زمینه ای، مغزی، قلبی، کلیوی، فشارخون و دیابت، ۶ مرد ۶۲، ۵۷، ۵۲، ۵۲، ۵۰ و ۳۹ ساله بدون سابقه بیماری، ۲ زن ۶۷ و ۶۴ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی و دیابت و ۴ زن ۸۵، ۷۹، ۶۸ و ۴۳ ساله بدون سابقه بیماری می‌شوند.

او افزود: ۱۰ نفر از فوتی‌های امروز بدون بیماری زمینه‌ای هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۸۳۲ نفر اعلام کرد و ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۶ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۷۷ نفر به کرونا قطعی است

کشمیری با اشاره به اینکه اکنون ۶۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، عنوان کرد: ۳۲ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

او همچنین گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۱۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۰۷ نفر به کرونا دچار بودند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۸ هزار و ۳۹۰ نفر به این ویروس مبتلا شده و هزار و ۷۳۱ نفر هم جان باخته‌اند