فوت ۱۷ کرونایی دیگر در بوشهر
فوت ۱۷ کرونایی دیگر در بوشهر

ندای استان:تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۹۰۸ نفر رسیده است.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این شمار، ۷۷ نفر به طور قطع به کرونا مبتلا هستند.

او افزود: اکنون ۹۰۸ نفر بر روی تخت این بخش‌ها در حال گذران دوره درمانی هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: ۶۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند که ۲۸ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به فوت ۱۷ نفر دیگر بر اثر کرونا، بیان کرد: قربانیان جدید کرونا شامل ۷ مرد ۸۲، ۷۲، ۶۹، ۶۷، ۶۶، ۴۸ و ۳۴ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و دیابت و ۴ مرد ۸۰، ۴۰، ۳۸ و ۳۳ ساله بدون سابقه بیماری، ۴ زن ۷۵، ۷۲، ۶۳ و ۴۸ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، فشارخون و دیابت و ۲ زن ۶۵ و ۶۴ ساله بدون سابقه بیماری هستند.

او عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۰۲ نفر به طور قطع کرونا داشتند.

به گفته دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون ۷۶ هزار و  ۳۳۷ نفر به آن مبتلا شده‌اند و هزار و ۶۵۴ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.